torsdag 2 juni 2011

Röjning pågår

Här har vi haft det fullt upp både på jobb och hemma fronten.
Vi har tagit tag i såna grejer som efter en renovering oftas inte blir
klara förrän efter år.... Det jag pratar om är lister i taket och golv socklar.
Nån som känner igen det?????
Men nu sitter dom där äntligen!!!!
Jag har även målat alla furu lister och våra furu dörrar vita så snyggt och
ljust det blev.
Lite fix i trädgården måste man ju hinna me också
är ju så kul att få plantera i olika krukor och annat skoj.
Vi har ett jättefint träd(vet dock ej sort) på framsidan
som jag hänger och ställer blommkrukor i.
Det blir jättemysigt.

 Fick mej en liten söt kompis vid trädet.
 När gubben ska leka tar han fram rejäla grejer. Ha ha vi har grävt ur på parkeringen
och fyllt på med nytt grus blev kanon fint men jobbigt. Jag fick ju då skotta och kratta till det.
Har även haft stor städning inne så nu attans blänker det här i allafall en stund.....
Pyntat och fixat har jag gjort mamma har hjälpt mej att sy.
Men mer av det får ni se snart.

Kram Anna-Leena

1 kommentar:

  1. Fint me blommorna :-)
    Skulle behövt grävarn,fast då hade jag väl grävt upp hela gården hihi....

    Kram på er..

    SvaraRadera