torsdag 16 juni 2011

Gränna/Jönköping

Jaha då har vi åkt i väg på en liten semester vecka. Vi åkte i tisdags tog det lungt neråt
vi hade inget direkt mål för den dag utan vi stannade när vi kände för det. Annars sitter man
ju bara och bränner förbi allt roligt.  Vi hamnde i gränna först där vi gick och strosade köpte polkagrisar hm.. såklart och tittade på tillverkningen. Sen hittade min sambo ja tro det eller ej
en inredningsbutik som JAG höll på att köra förbi.. Och det var tur att jag inte gkorde det för vilken
underbar butik oj oj oj vad vill ha grejer. Självklart kom jag INTE ut tomhänt :).
Men vad det blev får ni se när vi kommer hem. Men lite bilder från butiken bjuder jag på.
Ville ha allt och lite till.


Spännande.
Killen kom sen ut och bjöd dom på en varsin
ny gjord polkagris.
Mums.
Efter vi gjort gränna åkte vi till jönköping
och tog in på hotell en natt sen åkte vi vidare
till ullared där vi är nu.
Ni kan ju bara ana vad vi gjort här....

Kram från ett soligt ullared.
Anna-Leena.

2 kommentarer:

  1. Attans va många fina saker jag såg :-)
    ni skulle ha haft me er "mitt" släp....
    Visst är det gulligt i Gränna...
    Spännande för barnen sitta och titta,vilken lycka sen få smaka Polkagris...

    Kram på er allesammans!

    SvaraRadera
  2. Tänk att jag alltid skriver fel min adress..

    Snark!!!

    SvaraRadera