måndag 20 juni 2011

Lite inredning

Vem kan motstå lite inredning inte ja i allafall och tom på gekås
hittade jag dessa fina lampor helt i min smak.
Varför det nu är en vit rand på bilden vet jag ej...
Har inte riktigt kommit överens med blogger...hm.
Lampfot och skärm från gekås.
 Har väldigt många ideer och planer just nu så vi
fär väl se vad som händer längre fram ;)
Från Von otterska villan i gränna

Von otterska villan.
Blev lite nytt till köket också +att jag fick min nya
kökslampa i dag.
Gubben ska bara sätta upp den så ska jag ta lite kort.

Kram Anna-Leena

1 kommentar:

  1. Fiiina saker...
    Få se när det är min tur åka till Ullared...många år sen sist.
    Lillemannen var överlycklig för sin Chipspåse som han vann :-) Vet du mormor det var en bra vinst sa han hihi lillgubben.
    Rackarns så roligt vi hade jag o barnen när vi mofflade runt i blå leran hahah vilken tur jag har tvättmaskin.... *S*
    Ha en bra dag/ Kram

    SvaraRadera