måndag 27 juni 2011

Köksbilder

Min nya kökslampa som jag suktat efter ett tag nu.
Varför blir det ett streck på första bilden???
Jag blir galen... hmfr. Någon som vet???
3 dagars ledighet i helgen försvann i en
rasandes fart. Hann inte riktigt med hade velat
ha nåra dar till men det vill man väl alltid.
Jag och barnen var på bio i söndag medans
sambon håll på banka på folkrace bilen.
Vi såg Kung fu panda 2 i 3D så coolt med 3D.
Filmen var jättebra och rolig.



Har pyntat och fixat i matrummet ganska mycket
har ju hittat så mycket fint som man bara vill ha.
Den blåa kudden köpte jag på lantmännen i ullared
japp dom hade mycket fint i min smak ;)

Bordsduken hittade jag på hemtex.


Sötare servetter får man leta efter.



Vårat matrum börjar ta form till det lantliga
som jag vill ha men men det återstår en del.
Men vi jobbar på det ;)

Kram Anna-Leena

1 kommentar:

  1. Fin Fina saker...när du blir LESS så kan jag överta...Duken ,kudden,kaffegrejen,besticklådan...Åhhh...jag tar rubbet haha lättast så.

    Kram på dig pyntfia ,-)

    SvaraRadera