onsdag 16 januari 2013

Tulpaner.

Lillskruttan är fortfarande sjuk ont i halsen och snorig
men mycket piggare.
Gubben var hemma med skruttan så jag passade
på att få mej en shopping tur till haparanda med pappa.
Blev ikea , rusta, öb ,ica maxi.
Det märks att det är januari fattigmånaden det var
knappt nåra kunder i butikerna och på ikea var det 
1 kassa öppen och inga köer.
Så det var lugnt och skönt att handla.

Det var ju tulpanensdag i går fast hos oss är det 
tulpanensdag varje dag.
Älskar tulpaner!!

Så det blev 3 buketter en vit en rosa/vit
och en lila.
Så nu är det tulpaner överallt känns så friskt
och lyser upp i denna mörka kalla vinter.
Så hoppas jag får njuta länge av buketterna.
Annars får jag ge gubben en *vink* 




Nu ska jag och skruttan spela finns i sjön.

Kram Anna-Leena.

1 kommentar:

  1. Lite blek om nosen ser hon ut ännu lilla smulan.
    Men skönt att det går åt rätt håll med snuveriet.

    Så fint det blir med tulpanerna då man har dem en och en.
    Det ska jag testa vid tillfälle.

    Vilken inspirationskälla du är Kompis.

    Kramkram

    SvaraRadera