tisdag 29 januari 2013

Fjärilar i magen

Nu äntligen har jag hittat en plats åt min fina skåp
som gubben byggt av ett gammalt fönster jag 
hittade i ladan.
Har nåra till men tyvärr ingen med glas i men 
jag funderar på att sätta spegelglas i nån.
En kompis har gjort det och det är jättefint.


Dom här små guldskorna har min sambos mamma
gått i som liten.

Jag har nyligen börjat som partylite säljare
doftljus lyktor ljusstakar mm mm.
Det är jättekul och perfekt för mej som gillar sånt.
Förra veckan hade jag min första visning
det var nervöst jag är inte den som står i
centrum och snackar medans alla tittar på en.
Hade visningen hemma hos goaste jeanette
så det känndes bra men när det sen väller in gäster
10 st då kan jag säga att fjärilarna i magen
körde rally.
Men det gick bra och jag var helt slut
när jag kom hem sen.

I går hade jag en visning hemma och vi var
bara nåra st lugnt men nä fjärilarna
körde rally med mej då me.
Förhoppningsvis blir det lättare med tiden.

I morgon är det dax igen.

Kram Anna-Leena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar