lördag 4 december 2010

Men i bland blir

allt bara så perfekt som denna tors
som jag var ledig.
Morgonen började med att jag var och
fixade mina naglar. Efter det mötte jag upp nåra kompisar
på en fika i nynäs.
Alltid trevligt att hinna få sig en fika och
sitta och surra ett tag.
Det var gott med en varm choklad till en kall dag.
Tyvärr kan man ju inte sitta och fika
hela dan så jag och min kompis C begav
oss mot stan hon hade en överraskning
till mej... :)
Men innan gjorde vi ett stopp på ikea
för att inhandla ljus och lite annat skoj.
Sen blev jag bjuden på middag på
pizza hut.
Och efter det åkte vi in till stan där vi skulle få
avnjuta en 3 tim musical/teater:
Jag blev glatt överraskad.
Den var kanon bra många goda skratt
fick vi oss.
Perfekt avslutning på en
perfekt dag/kväll.

Avslutar med en bild från våran bro
det har snöat och snöat också kom det
mera snö..... Och kallt.
Kylan har jag inga problem med
men snön kan väl komma i måttliga mängder
tycker jag.


Kram Anna-Leena

1 kommentar:

  1. Hej där. Du vet det där om att jag önskade mig snö...
    I dag fick jag så jag teg.
    2-3 decimeter på ett par timmar. Och jag skulle hämta M på hockeyn. Ska nog vara försiktig med vad jag önskar mig framöver...
    Må så gott. Snöiga kramar från Norr

    SvaraRadera