fredag 15 mars 2013

Sonens rum

Olivers rum är det första rum jag renoverat
i huset ja jag skrev jag inte vi för jag har
renoverat det mesta själv.
Han hade vita tapeter med rosa blommor
och en trasig gamal äcklig plastmatta
som låg på golvet och under låg ett fint trägolv.
Trägolvet var så fint så jag knappt behövde
slipa det innan jag lackade det.
Så jag tyckte att hans rum skulle bli det första
projektet här.

Och det gick bara bra visst har jag svurit
nåra gånger men ja ja det är sånt som händer.
Oliver är nöjd och det är huvudsaken.

Tapeterna har han fått välja själv.
På väggarna sitter det nåt slags papp som jag
rev bort på 2 väggar och bakom var det trä som
jag målade vita .
Nu ska han bara få en ny säng och så
nån ny förvaring men har inte hittat nåt än.
Gubben kanske ska få bygga nåt
Då blir han glad ha ha.


En gamal traktor som gubben lekt med som liten
hänger än med.

Tänkte först måla garderoberna vita
men ångrade mej och tapetserade dom
istället och det blev jag nöjd med.
 

Tofflorna står redo för ett par små
oliver fossingar.
Jag skulle inte tordas stoppa ner mina
fossingar där ;).
 
I dag är det fredagsmyyyyyys.
Det gillar vi här på holmen.
 
Trevlig helg.
Kram Anna-Leena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar