söndag 17 mars 2013

Söndagens innehåll

Söndagen har bjudit på en härligdag.
Det började med en härlig frukost gubben bakade
scones och till det mitt nya goda thè som
jag fått av min goaste vän jeanette i en söt glasburk.
Smakar choklad. Mmm.


Efter frukosten packade vi bilen med 
picnickorg med choklad och mackor.
Och pulkan.
Också bar det iväg ut på isen.



Pulka åkning i en jättebacke för barnen.

Och lite is racing för mamma och pappa.
Lite blåsigt och kallt var det men vi höll oss varma
men det var skönt att få komma hem och äta
lite varm mat och ta på sig mysigaste koftan
och tofflorna.
Nu njuter vi 3 i soffan medans lilleman är på kalas.
Vi kommer nog somna gott i kväll.

Kram Anna-Leena.



2 kommentarer:

  1. Å vilken myyysig dag ni haft!
    Teet är min favorit. Mumsmums.

    Mamma hade också varit på isen idag.
    Och vi var på andra sidan älven motför där ni var.
    (Det var därifrån jag Instagrammade.)

    Kanske var vi där samtidigt, allihopa!

    Kramisar!

    SvaraRadera