lördag 8 december 2012

Julmarknad

 
Idag har vi haft en mysig dag i Luleå
vi började med en sväng på biltema
jomen min goa gubbe måste ju få shoppa
lite me.
Sen var det min tur och vart går man  då
om inte hos goa Maud på Gårdsromantik.
 

 
Efter det blev det en mysig julmarknad
på hägnan.
Vädret var ok snö och -4 gr
ingen sol men ja ja.
Glömde kameran hemma så det blev mobilkort.

 
Trevligt hade vi.

 
Hur än jag fotade gätterna fick jag bara rump kort.
Tyvärr!!!
Men dom var jättefina.

 
Och lite gotti gott måste man ju ha.
Och det är inte munkar utan filkardor
hade aldrig hört talas om dom.
Jättegoda.
 
Kram Anna-Leena.

1 kommentar:

  1. Åh filkardor som är så gott.
    Måste vara år och dar se jag åt sånna.

    Mysigt det såg ut där på Hägnan. Passerade faktiskt där på fredagen på väg till Boden/Luleå.

    Fyndade du nåt fint på Gårdsromantik??

    Kramis

    SvaraRadera