tisdag 16 oktober 2012

Vitt Vitt Vitt

 
Och då menar jag inte vitt målar färg
utan vitt som i snö.
Vilken underbar morgon -6 gr
och en kall och frisk luft ute.
Ja vi får väl se hur länge jag tycker att
det är kul och friskt när det är -30.
Det blir ju första vintern vi bor här.
Men det kommer nog att gå bra
annars får jag väl gå i ide...


 
Gissa 2 som var överlyckliga över det lilla till
snö som kom idag.
I 3 tim var dom ute och lekte och
kämpade med snögubbarna.

 
Jag fick ta fram en spark till my men det gick väl sådär
så det blev snowracern i stället
det gick betydligt lättare.


 
Stilig gubbe.
Lite komiskt det är äntligen hemma på
tvn nu och där håller dom på plantera vårlökar.
Hm.... undra om jag ska gå ut och göra
det jag med....
NÄÄÄ.
 
Kram Anna-Leena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar