fredag 12 oktober 2012

Änglar

Fick ett par fina skor av pappsen.
Häromdan var jag på shopping med min pappa
jo ni läste rätt pappa shopping är väl inte hans grej.
Tanken från början var att jag skulle skjutsa han
till sjukhuset där han skulle kolla sin axel som
han opererat.
Men läkaren var sjuk och vi var så inställda på
att åka så vi åkte iallafall.
Vi hade riktigt trevligt blev bortskämd av pappa
han bjöd på lunch och fika och lite annat smått
och gott.

Hittade ett par jättesöta krukor som jag tänkte skulle
passa perfekt till mina mårbackor i sovrumsfönstret.
Är lite insnöad på änglar till sovrummet.
Men det blev inte riktigt som jag tänkt mej.

 
Suck.
Jättefint men hur var det med ögonmåttet
egentligen.
Vet inte om jag kan sätta dom i mindre lerkrukor.
Få se hur jag gör dom var ju såå söta.

Trevlig helg
Kram Anna-leena.

1 kommentar:

  1. Mysigt med pappa-shopping! Och vilka fina krukor :-)
    Jag gillar också änglar och brukar smyga in dem lite här och där i huset.

    På måndag "bullar" vi upp.
    Det blir skoj!

    Stor kram

    SvaraRadera