torsdag 6 maj 2010

Fest hela

maj ja så känns det för maj är en riktig kalas månad
för det första har vi ju våra små troll som fyller 1 v
mellan varann. Sen ska dom på kalas....phu...
Sen ska man hinna med allt det där vardagliga också.
Men roligt har vi och framför allt barnen.
My har ju pratat om kanin i 1 års tid nu
och vi har väl varit lite sådär dom måste vara ute
eftersom jag är allergisk.
Och i samband med mormor såklart hon och my brukar
koka ihop det mesta.Så bestämde vi oss att dom skulle få varsin
när dom fyllde år.
Mormor fixade kaninerna och H fick
bygga buren.
Och gissa om det var två GLADA barn.
När my fick se vad som låg i kartongen
uttryckte hon sig så här:
HERREGUD!!!!!
Den svart vita är mys och heter Lisa
och den brun gula olivers och heter Ida.
Jag måste hålla med om att dom är för söta.
Här är dom 7 v.
Så till helgen är det jobb kalas folkrace
Hur vi nu ska få i hop det återstå att se.
Hej så länge!
Kram på er.

3 kommentarer:

  1. Nähäää VI hittar väl inte på nått :-)
    Va dom är söta små ninerna..Jag tycker dom har vuxit mycket sen jag såg dom.
    Vi ses//Kramelikram

    SvaraRadera
  2. Men jisses va fin headerbild...åker förbi i morgon och plockar med mig blomman :-)
    Annat mot mina tarmar hihi

    Tack för idag//Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, jag minns då jag fick min första kanin!
    Vilken lycka.
    Här är ju båda ungarna och M allergiska, så jag klappar hej vilt hos andra då tillfälle bjuds...
    Ibland klappar barnen också, med med pipande andning och röd svullna ögon som följd.
    Men jag tog med mig allergi säkra djur från A-plog idag...

    Ha en skön helg. Kram kram

    SvaraRadera