söndag 23 maj 2010

Dop+kalas

Lördagen for förbi i rasande fart inte så konstigt
den var full späckad dop och kalas samtidigt.
Dopet gick jättebra det var denna lilla söta tös
som döptes.
Hon var jätteduktig tills hon fick vattnet på huvudetdå fick prästen minsann veta vad dennna dam
tyckte om det.
När vi var färdiga i kyrkan skjutsade hasse
i väg våran stora söta prinsessa på kalas.
Sen kom han tillbaka lagomt till fikat.

När vi kom hem slängde hasse sig
under folkrace bilen den måste vara i toppskick
till nästa lördag då den till 99,9% kommer att
bli bucklig igen......
Jag hade tänkt göra så mycket det var kanon väder ute
men jag blev så seg orkade inget jo jag
jagade barnen med vatten slangen ha ha ha.





Vi hade premiär i går med att sitta ute och
äta my har tjatat men har inte orkat
röja på altanen men i går när jag ändå
hade framme vatten slangen så fick möblerna
sig en omgång.
Och det var riktigt skönt men i dag så
regnar det. Typiskt!!!!
Men vad gör väl det har tänt lite doft ljus
och myser inne.
Kram och Hej
Anna-Leena.



1 kommentar:

  1. Ibland så är det skönt med en lite latare dag och det kan jag förstå efter en fullspäckad helg :)

    Och så kul att ha en sambo som kör folkrace, jag önskar mig det jag med men får väl nöja mig med min som susar fram på gräsklipparen här hemma, kanske inte så tokigt det heller ;)

    Vilken mysig plantering av stolen i ett tidigare inlägg, har du gjort hålet själv eller fanns det där innan?

    Ha en bra dag, kram Annika

    SvaraRadera