onsdag 21 april 2010

Me and I

Skulle aldrig skrivit att sista snö är borta för
vet ni nu snöar det........
Och det är inte lite det snöar vad less jag
är på detta skitväder.
Våran son fyller år på tis och vi brukar alltid sitta
ute och fika då och barnen springer i t-shirt
men vete attans i år......
I går var jag på barnklädparty Me and I
hos min kompis L. Det var jättetrevligt
att träffas igen tjejer :)
Självklart hittade jag en massa fina kläder till barnen.
Här är nåra av dom.
På framsidan av gris och kanin tröjan
är ansiktet på dom. Det var svårt att få till bilden eftersom
den snurrade så man fick se fram och bak.
Och självklart fick jag baksidan att fastna.
Älskar turkost hade själv velat ha denna
men den fanns ju då självklart inte till vuxna.






Idag blir det en inne mysar dag
ska väl försöka ta tag i olivers rum.
Spindelmannen tapeter och bård är beställda.
Innan ska det målas lite vitt men även rött.
Jag har en ideé få se om det blir bra.
Kram Anna-Leena



4 kommentarer:

  1. Aprilväder! Fina kläder, Hanna har den svarta med prinsesskronor på :-)

    Vi har varit och firat min farmor som fyller 85 år idag, så nu ska vi bara slappa och...slockna i soffan har varit en intensiv dag.
    Kram från c i norr

    SvaraRadera
  2. Hej på er!
    Hoppas ni mår bra allihopa.

    Idag har barnen tagit fram cyklarna...

    Jisses vad ungarna måste ha vuxit i vinter för cyklarna var alldeles för små.
    Man kunde tro att vi matat dem med konstgödsel *s*
    Så på fredag ska vi till Luleå och handla nya.

    Må så gott och hälsa alla nära och kära. En extra kram till hon som har namnsdag idag.

    Kram J.

    SvaraRadera
  3. Hallojsan!

    ja idag går man inte ut frivilligt här i 08.

    Fy tusan! Precis när man börjat få hopp om en vår!

    Vilka fina barnkläder!

    Ha det så bra! Kram Sanne!!

    SvaraRadera
  4. Hej Hopp i stugan :-)
    Tack för lånet idag...Vi ses i möra på kalaset,nu har R pumpat däcken.
    <3
    Kramar

    SvaraRadera