måndag 19 april 2010

Knasigt vårväder

Nu är äntligen sista snö högen borta från gården
vi har haft ganska fint soligt väder men dock lite kallt.
har planterat lite penseer krattat lite med det är så tråkigt
och mina axlar gillar inte det just nu.
Har varit hemma nåra dar och tagit det lungt
så axlarna fått vila har fått värktabletter.
Och i dag har jag varit och röntgat nacken.
Grillen den går varm det är ju såå gott att grilla.
Vi har tagit fram trädgårdmöblerna men än är det
lite kallt att sitta ute och äta i går kom det en hagelskur
mitt i allt medans solen sken.
Knasigt väder vi haft....
Man har ju börjat drömma sig bort om en härlig
grön och blommig trädgård men med mina" gröna fingrar"
så får jag nog fortsätta drömma....
Men en vacker dag!!!!
Denna ful söta sten som jag målat på
målarkursen ska få pryda min trädgård
nånstans.

Jag har lite mer grejer jag målat som ska få
komma ut ska visa mer sen.
Kram Anna-Leena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar