torsdag 20 februari 2014

Var god dröj......städning pågår!!!

Här på holmen  råder det storstädning
rum för rum tur att vi bara har
8 rum och kök!!!

Började med sovrummet där jag rev ut
hela sängen och tvättade allt
täcken kuddar ja allt.
Det var 0gradigt ute så jag passade
på att öppna och vädra
och när jag ändå höll på så
putsade jag fönstrena.
Gissa om vi sov gott extra gott.

Nu i dagarna är det köket som jag har gett mig på.
Ja säger då det är den nån som är och slänger in
damm hos oss måste vara så.
Här har jag även möblerat om lite blev bra
men jag stör mig på tapeterna helst av allt skulle jag
vilja riva ut hela köket.
Vet ungefär hur jag  vill ha det och har sett
ut en tapet det är väl lite därför jag retar mig
på dessa tapeter.

Nästa rum på tur är nog vardagsrummet
men först en välbehövlig paus.
Jag tror nog att tvättmaskinen också
behöver en paus.

 
Vi drar igång efter helgen!!
 
Kram Anna-Leena.

2 kommentarer: