söndag 20 oktober 2013

Ljusparty och go fika

I dag har det varit fullrulle på holmen
kalas för lilleman sen har jag bosatt mig
i köket med mina två älsklingar
min sambo såklart och min kitchen aid.
 

Har i kväll haft ett ljusparty hemma med ett
härligt gäng tjejer så då måste jag ju bjuda på
nåt gott och sött.
För vem gillar inte det!!!!

Ni undrar säkert då vad min älskling sambon
då hade för funktion i köket.
Jo det är så att han är en hejare på att
baka drömtårta så den kan jag inte
ta åt mej äran.


Vi hade en trevlig och mysig kväll med härliga
dofter av alla de slag.
Men nu är ögonlocken tunga
så dax att krypa till sängs.
 
Kram Anna-Leena.

3 kommentarer:

  1. Gud så gott det ser ut :)
    Och sen doften av alla ljuvliga ljus Mmmmm
    Perfekt rullad Drömtårta

    SvaraRadera
  2. Nu blev adressen kanske rätt :)

    SvaraRadera