torsdag 19 september 2013

Lite höst pyssel

Tänk förra året när vi flyttade hit
till våran drömgård blev jag överlycklig
för att det var så många rönnbärsträd
på våran tomt.
Älskar att pyssla och pynta med rönnbär.
Men i år 3 klasar på 10 träd.
Vad hände?????
Men inne i stan(kalix) där fanns det
minsann massa rönnbär på träden.
Nöden har ingen lag näpp.
Tog med mig barnen min partner in crime
och hennes goa mamma

och åkte in till kalix på kvällen
och hör och häpna
vi pallade rönnbär mitt i stan.
Skit kul och barnen tyckte det var
jätte spännande.
Dom fick hålla span så ingen
kom på oss.


Så det blev lite höst pyssel med rönnbär
trots allt.
Mina 3 klasar får hänga kvar
till nästa höst då hoppas jag på mera.
 
Kram Anna-Leena.

1 kommentar:

  1. Ååå ett såndant rött fint hjärta vore inte helt fel att hänga här hemma.. :) Vad kreativt!!

    Kram Madde :)

    SvaraRadera