tisdag 14 maj 2013

Inte min

dag i dag.
Började att slipa min jättebyrå som jag fått
av min goa granne Linda.
Gick bra ett tag jag hade fått upp ångan

men vad händer slip.....f----n bestämmer sig
för att gå sönder.
Min gubbe brukar kunna fixa det mesta
men tyvärr ser det mörkt ut för min slipmaskin.

Efter några väl valda svordommar gick jag
över till blomplantering istället.
Har två såna här krukor som jag skulle plantera i
varför bara en då.....
JO blomjorden tog slut!!!!!
Jaha vad gör jag nu då???
Gubben höll på fixa bromsrören på bilen
så det var kört att åka och köpa jord.
 

Så jag fortsatte gräva runt brunnen och hittade
lite fynd.
Kul blev lite gladare.
 
Kram Anna-Leena.

1 kommentar:

  1. Tänk att ibland har man sådana där då man önskar att man inte ens hade klivit upp ; )
    Kul med så fina fynd, jag älskar att hitta gamla saker : )

    Kram Annika

    SvaraRadera