söndag 20 november 2011

Tjuvstart


Min advents gran.

Varför varför får jag alltid ett streck över
mina bilder ???
Väldigt irriterande och fult.
Det är inte så när jag förminskar dom
utan det blir först när jag lägger upp
dom här.
Nån som vet ????


Helgen har varit relativ lugn
vi har varit lite krassliga hela familjen.
Så det har blivit väldigt mycket mys i soffan
det är förvisso skönt men är man lite
"kan inte sitta still måste..."
Så måste jag fixa med nåt litet i allafall
och efter som 1:a advent och julen
börjar närma sig så tjuvstartade jag lite nu.


För nästa helg har jag inte riktigt tid
städa som en galning kommer jag att behöva
göra eftersom vi har visning på huset på sön
och själv åker jag och ett gäng tjejer på kryssning
på lördagen..Hm


Älskar julen så det blir lite mera
fix efter visningen.

Kram Anna-Leena.

1 kommentar:

  1. Vad fint du gjort, härligt att du kunnat tjuvstarta lite med visning och kryssning. Jag ligger tikefter men I blame the weather, vem kan gissa att det ska vara 1:a advent nu på söndag när det är så varmt ute!
    Lycka till! Kram Jenny

    SvaraRadera