söndag 25 september 2011

Pizzabak.

Innan förvandlingen.

Jag och lilleman har haft en tuff vecka vi har varit sjuka
med feber , hosta, halsont ja allmänt krassliga.
Det har varit en seg förskylning lilleman har haft
feber sen i tis och i dag sön är han äntligen feberfri
lite snorig och hostig men det är ju den årstiden nu.
Jag är fortfarande lite häning trodde det kändes bra så
jag började städa tv rummet men ack vad jag bedrog mej
hamnade i soffan i allafall.

Den galne osthyvels mannen ha ha ha.


Den har varit en riktigt kanon väder i dag
men vi har hållt oss inne så vi ska krya på oss ordentligt.
Och ni vet ju små barn när det spritter i kroppen och
dom inte kan sitta still.
Och då legat till sängs i 6 dar förstår jag att det
kliar i bena.
Så vi eller snarare min sambo fick aktivera dom
 han verkar har klarat sig än så länge från baccillerna.
Det blev pizzabak.
Och en mumsig sådan.



Mätta och belåtna ska vi fortsätta söndagen
med mys i soffan.

Trevlig söndag till er som kikar in.

Kram Anna-Leena.

1 kommentar:

  1. Småpluttarna så söta :)
    vi åt pizza idag fast det blev köpes...
    Va fint du gjort här inne riktigt höstigt och snyggt.

    Kram

    SvaraRadera