lördag 23 oktober 2010

Tjejkväll

Först vill jag bara säga att my har äntligen
blivit utav med sitt gips. Yes...
Alla har vi väl haft tjejmiddagar ,tjejkvällar
kanske 5-6 eller fler tjejer.
Alltid trevligt och det blir ju en del tjatter.
Tänk er då ca 7000 tjejer under samma tak globen
och 5 läckerbitar på scen.
Hör ni vrålet??????
MEN vi hade en alldeles underbar kväll i globen.
Vilken show helt galet underbart.Vintern börjar visa sig mer och mer nu
minus grader och nu lite blötsnö.
Perfekt då kan man göra snögubbar nej
förlåt en snöhäst såklart.
Längtar så fruktansvärt mycket till julen
vet inte riktigt varför...
Fick mina nya julgardiner häromdan
jag fick snabba mej att sätta in dom i garderoben
annars vete tusan om dom inte åkt upp ;)
Nähä dax att göra sig klar för jobb
det är min jobb helg.
Kram Anna-Leena

1 kommentar:

  1. Nämen hallå där.
    Vi vill också ha snö nu!
    Jag har också börjat få julkänslor. Det brukar jag inte ha nu, inte förrän en så där tre dagar innan jul.
    Kram kram och hälsa de dina.

    SvaraRadera