tisdag 9 mars 2010

Sjuklingen igen

Jaha då var det min tur att vabba lilleman har
åkt på den här skit hostan igen men nu har han
hostat till han spytt men det var en massa slem som kom
upp och det är ju bra.
Så vi har myst ner oss i soffan sen i måndags.
Jag med datan i knät har surfat runt och letat tapeter
till barnens rum. Dom ska ju få varsitt.
Och av nån konstig anledning hittade jag ett par
jättefina som jag skulle vilja ha i hallen..... eh.. ja
hallen hm.... vill ha nytt där dom vi har nu känns så tråkiga
nu när vi målat trappen vit och vita möbler.
Jag har beställt ett tapetprov :)
Men om vi ska fixa hallen måste vi tömma
detta igen:
Och det har vi nyss gjort.... dålig tajmning av mej.
Har köpt mej den minsta bukett jag sett
men den passade alldeles förträffligt i denna lilla vas
som jag givetvis inte kunde motstå när jag var in
på våran plantshop dom har en massa fina saker där.
Har sett två grejer där som står högt på min
önskelista :)

Vem kan motstå dessa skönheter med
dess vackra färger.... INTE jag då.

Om ni kom ihåg i ett inlägg tidigare så
visade jag denna bild på nåt jag håll på måla
Nu är det klart och står i vårat matrum.

Tada...är jättenöjd med min lilla byrå.

Jag måste bara tillägga innan jag går
SOLEN LYSER I DAG MED!!!
Underbart.
Kram Anna-Leena


3 kommentarer:

  1. Nämen fixar du!!!!Det var väl ovanligt hihi fint blev det ska du veta.Vad är det du vill ha från Plant Shopen??Blev tvärt så nyfiken..Vi skulle ta och åka dit nån dag när vi är lediga samtidigt haha ja när är vi de.
    Hoppas lilleman kryar på sig,mormor låter ju som ett gammalt tröskverk om nu det är nån tröst :-) Vi hörs/Kram

    SvaraRadera
  2. Usch hoppas han blir bättre snart. Min dotter hade också den hostan så han kräktes upp slem. Uff inte skoj. Men det gick över snabbt iaf.

    Åh vad roligt att välja tapeter. Lycka till!:)
    KRAM

    blogg.helenashem.se

    SvaraRadera
  3. Hej Anna-Leena,

    och tack för att du fortfarande kom ihåg mig efter min frånvaro :)
    Förkylningar är alltid bedrövliga, annars så brukar det vara barnen som får dem men denna gång var det jag som fick den hemma hos oss :(

    Jag skulle oxå vilja göra om vår hall och vardagsrum men då vi nyligen gjort klart utbyggnaden av huset så känns det tungt att dra igång någonting nytt igen.

    ha en fortsatt skön helg,

    kram Annika

    SvaraRadera